Ο επισκέπτης ή χρήστης των ιστοσελίδων και υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου www.gadget-shop.gr υπόκειται στους πιο κάτω όρους, τους οποίους οφείλει να διαβάσει προσεκτικά. Σε περίπτωση που δεν συμφωνεί με κάποιον από τους πιο κάτω όρους, δεν θα πρέπει να χρησιμοποιήσει το διαδικτυακό τόπο και τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσα από αυτόν.
Σας καλωσορίζουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα Gadget Shop με έδρα την οδό Αισχύλου 9, Δράμα 66100, Α.Φ.Μ. 101891087, Δ.Ο.Υ. Δράμας, Αρ. Γ.Ε.ΜΗ 51376519000, τηλ 218 218 1418, Fax 2521027141, email [email protected] Υπεύθυνος επικοινωνίας: Τόλιου Ελισάβετ
Το Gadget Shop είναι ένα πολυκατάστημα που συνεργάζεται με πληθώρα προμηθευτών, εισαγωγέων και κατασκευαστών (ξένων και εγχώριων) προκειμένου να φέρνει σε εσάς μια πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων και μάλιστα στις καλύτερες δυνατές τιμές. Επομένως, μολονότι λαμβάνουμε κάθε δυνατό μέτρο για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μας όπως αυτή εμφανίζεται στο gadget-shop.gr, υπάρχει περίπτωση ένα προϊόν που προβάλλεται στο Gadget Shop να μην είναι τελικώς διαθέσιμο ή να μην είναι διαθέσιμο εντός του χρόνου παράδοσης που αναφέρεται στο gadget-shop.gr, για λόγους που δεν εμπίπτουν στη δική μας σφαίρα επιρροής. Για το λόγο αυτό και με σκοπό την πλήρη ενημέρωσή σας και την μεγαλύτερη δυνατή προστασία σας από απρόβλεπτα περιστατικά, οι παραγγελίες ολοκληρώνονται ως ακολούθως:
Μπορείτε να πλοηγηθείτε στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, να επιλέξετε ελεύθερα μέσα από το gadget-shop.gr τα προϊόντα της αρεσκείας σας και να τα τοποθετήσετε στο καλάθι αγορών σας. Στη συνέχεια, ακολουθώντας τα 'βήματα' που σας υποδεικνύονται κάθε φορά θα πρέπει να προχωρήσετε στην αποστολή του αιτήματός σας για παραγγελία προς την εταιρεία μας. Με σκοπό την καλύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας και τη διευκόλυνση των μελλοντικών σας αγορών κατά την πρώτη σας παραγγελία εγγράφεστε ως χρήστης του gadget-shop.gr συμπληρώνοντας όλα τα προσωπικά σας στοιχεία που σας ζητούνται στην αντίστοιχη φόρμα εγγραφής. Κατόπιν, κάθε φορά μετά την ολοκλήρωση των αγορών σας, συμπληρώνετε όλα τα στοιχεία του αιτήματός σας για παραγγελία που εμφανίζονται στην φόρμα παραγγελίας. Το σύνολο των στοιχείων που αποστέλλεται στην εταιρεία μας εμπίπτουν στην αυστηρή πολιτική προστασίας των προσωπικών σας δεδομένων που τηρεί η εταιρεία μας και συλλέγονται και επεξεργάζονται με πλήρη ασφάλεια και επιμέλεια και μόνον κατόπιν της ρητής σας συγκατάθεσής σας που παρέχεται με την αποστολή της ως άνω φόρμας. Σε κάθε περίπτωση κάθε φορά που αποστέλλετε ένα αίτημα προς παραγγελία στην εταιρεία μας θα πρέπει πρώτα να έχετε αποδεχτεί τους παρόντες όρους χρήσης, οι οποίοι διέπουν τις μεταξύ μας συναλλαγές στο σύνολό τους. Επίσης ευθύνεστε για την ορθότητα και την νομιμότητα των ως άνω στοιχείων σας τα οποία η Εταιρεία μας τα γνωρίζει μόνον κατά δήλωσή σας.
Με την αποστολή του αιτήματος προς παραγγελία σας εμφανίζεται αυτοματοποιημένο μήνυμα που περιλαμβάνει τα στοιχεία του αιτήματος παραγγελίας που θα λάβει η εταιρεία μας, το οποίο σας αποστέλλεται και στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει. Όλα τα αιτήματά σας παραλαμβάνονται από εμάς με την επιφύλαξη ελέγχου διαθεσιμότητας των προϊόντων που περιλαμβάνονται στο αίτημα παραγγελίας σας (ο οποίος έλεγχος πραγματοποιείται μετά την έναρξη του σταδίου επεξεργασίας που ακολουθεί το αίτημά σας). Κατά το στάδιο της λήψης του αιτήματός σας και της αυτόματης προβολής του περιεχομένου του αιτήματος παραγγελίας σας δεν έχει ξεκινήσει ακόμη η επεξεργασία του αιτήματός σας από την εταιρεία μας.
Εφόσον το αίτημά παραγγελίας σας αποσταλεί από τις 9.00 έως τις 15.30 σε εργάσιμη ημέρα και ώρα (από Δευτέρα έως Παρασκευή) τότε θα λάβετε άμεσα μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας έχετε δηλώσει, ότι το αίτημά σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας από την εταιρεία μας. Διαφορετικά το εν λόγω μήνυμα θα το λάβετε εντός της αμέσως επόμενης εργάσιμης ημέρας. Κατά την επεξεργασία του αιτήματός σας ελέγχεται η διαθεσιμότητα του συνόλου των προϊόντων που περιλαμβάνει το αίτημα παραγγελίας σας.
ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ NEWSLETTER
Η εγγραφή σας στην Υπηρεσία newsletter της Εταιρείας μας, ολοκληρώνεται με την εισαγωγή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (email) στο αντίστοιχο πεδίο στη σελίδα μας ή μετά την εγγραφή ή ολοκλήρωση αγοράς από την ιστοσελίδα μας. Με την ολοκλήρωση της εγγραφής/αγοράς σας μας δίνετε τη ρητή σας συγκατάθεση να σας αποστέλλει η Εταιρεία μας ενημερωτικό και προωθητικό υλικό για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, καθώς και συναφή διαφημιστικά μηνύματα.
To Gadget-Shop.gr δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για την παράδοση τους. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να μην λαμβάνετε πλέον ενημερωτικά newsletters ή επιθυμείτε να διαγραφείτε συνολικά από το σύστημα αποστολής νέων του Gadget-Shop.gr, μπορείτε να μας ενημερώσετε χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας του Δικτυακού τόπου ή μέσω του αντίστοιχου συνδέσμου που εμφανίζεται στα ενημερωτικά emails μας που λαμβάνετε. Δεν παραδίδουμε σε τρίτους πληροφορίες σχετικά με όνομα, επώνυμο, διεύθυνση κατοικίας ή άλλα προσωπικά σας δεδομένα.
Ο Πελάτης χρεώνεται με 3 ευρώ για τα έξοδα Αποστολής και επιπλέον 2.5 ευρώ την αντικαταβολή.
Εξαιρούνται τα προϊόντα της κατηγορίας Smartphones & Tablets, στην οποία τα μεταφορικά κοστίζουν 4 ευρώ και η αντικαταβολή επιπλέον 3 ευρώ.
Αυτό ισχύει για προϊόντα που το βάρος τους είναι μέχρι και 2 κιλά. Για κάθε πρόσθετο κιλό πέρα από τα 2 κιλά ο πελάτης χρεώνεται με 1,50 ευρώ.
Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:
Αντικαταβολή
Για όσους προτιμούν την πιο παραδοσιακή μέθοδο, τα προϊόντα έρχονται μέσω της "Γενικής Ταχυδρομικής" ή της ACS και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής. Η μέθοδος της Αντικαταβολής είναι 2,5 ευρώ για τα Gadgets και 3 ευρώ για τα Smartphones & Tablets. Αυτό ισχύει για προϊόντα που το βάρος τους είναι μέχρι και 2 κιλά. Για κάθε πρόσθετο κιλό πέρα από τα 2 κιλά ο πελάτης χρεώνεται με 1,50 ευρώ.
Πιστωτική κάρτα
Αν διαθέτετε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα (ανεξαρτήτου τράπεζας), μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια μέσα από την ηλεκτρονική φόρμα παραγγελίας μας. Πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας θα γίνεται προέγκριση της πιστωτικής σας κάρτας με δέσμευση του συνολικού ποσού (τίμημα και τυχόν συμφωνηθέντα έξοδα λ.χ. μεταφοράς) προκειμένου να γίνει και η αντίστοιχη δέσμευση του(ων) προϊόντος(ων) που θα σας αποστείλουμε. Το Gadget-Shop.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας μέσω της πιστωτικής σας κάρτας, πάντα μέσα από το ασφαλές περιβάλλον της ιστοσελίδας της Τράπεζας Πειραιώς.
Κατάθεση στην τράπεζα
Μπορείτε να επιλέξετε την τράπεζα που σας διευκολύνει για την κατάθεση του ποσού της παραγγελίας σας. Στο καταθετήριο της τράπεζας πρέπει να αναγράψετε ως αιτιολογία το πλήρες ονοματεπώνυμο σας. Τυχόν τραπεζικά έξοδα από μεταφορές ή εμβάσματα θα πρέπει να επιβαρύνουν εσάς.
Για την ταχύτερη εκτέλεση της παραγγελίας σας μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 218 218 1418 ή μέσω email στο [email protected].
Πληρωμή με Paypal
Η πληρωμή μέσω Paypal δεν ισχύει για τα προϊόντα της κατηγορίας Smartphones & Tablets.
Σε κάθε περίπτωση η παραγγελία σας θα σας αποστέλλεται από την εταιρεία μας ή από συνεργαζόμενο μεταφορέα της επιλογής της κατά τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή, 09:00-17:00).
Δυνάμει του βασικού χρονοδιαγράμματος παράδοσης της συνεργάτιδάς μας εταιρείας ταχυμεταφορών οι παραδόσεις έχουν ως εξής:
Στις πρωτεύουσες νομών την επόμενη εργάσιμη από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα. Εξαιρούνται η Πελοπόννησος, (εκτός Πάτρας) η Ήπειρος (εκτός Ιωαννίνων και Άρτας) και τα Νησιά (εκτός Κέρκυρας).
Στις λοιπές περιοχές εντός 2 εργάσιμων από την αποστολή των προϊόντων στον μεταφορέα εξαιρουμένων απομακρυσμένων περιοχών που μπορεί να παραδοθεί σε 3-5 εργάσιμες.
Η εταιρεία μας και οι συνεργάτες της λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκυρη παράδοση σε εσάς των προϊόντων που έχετε παραγγείλει με βάσει το ως άνω χρονοδιαγράμμα. Δεν ευθύνεται όμως για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Ενδεικτικώς δεν ευθύνεται για αιτίες καθυστέρησης παράδοσης που οφείλονται σε καθυστερήσεις σε τελωνεία, ενδιάμεσους χώρους φόρτωσης-εκφόρτωσης, απεργίες μεταφορικών μέσων ή άλλου είδους απεργίες που επηρεάζουν την παράδοση των προϊόντων στις αποθήκες τις εταιρείας μας από τους προμηθευτές μας κλπ.
Στην περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρεία μας θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας στα στοιχεία που της έχετε παραχωρήσει προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος. Mολονότι έχουμε λάβει κάθε δυνατή μέριμνα για την ενημέρωσή σας σε σχέση με την τυχόν έλλειψη διαθεσιμότητας κάποιου προϊόντος παρ' όλ' αυτά υπάρχει πιθανότητα να υπάρξει απροσδόκητη έλλειψη ή μη διαθεσιμότητα του προϊόντος από τους προμηθευτές μας (και μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας). Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία μας θα κάνει και πάλι κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας βάσει των τρόπων επικοινωνίας που αναφέρονται ανωτέρω προκειμένου να σας ενημερώσει σχετικά και να συνεννοηθεί μαζί σας για την νέα παράδοση ή την παράδοση άλλου προϊόντος ή την ακύρωση της παραγγελίας αζημίως και για τα δύο μέρη και την άτοκη επιστροφή των χρημάτων που τυχόν έχουν καταβληθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα. Με την επιφύλαξη τυχόν ειδικότερων χρεώσεων που θα προβλέπονται ρητώς σε προϊόν που έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα μας και σε κάθε περίπτωση στην επιβεβαίωση παραγγελίας σας.
Παραγγελίες με Απόδειξη:
Εάν για οποιοδήποτε λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που αγοράσατε έχετε την δυνατότητα να το κάνετε αντικαθιστώντας το με κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας αλλά και επιστροφή χρημάτων ακολουθώντας τις παρακάτω υποδείξεις : Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη πώλησης. Σε κάθε περίπτωση, η αποστολή θα πρέπει να γίνει με ταχυμεταφορέα και όχι με το ταχυδρομείο. Τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που τα μεταφορικά που θα σας ζητηθούν υπερβαίνουν την δική μας χρέωση μπορείτε να κάνετε χρήση του δικού μας κωδικού ώστε να επιβαρυνθείτε το μικρότερο δυνατό ποσό. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του καταστήματος στο 218 218 1418 για την άμεση διευθέτηση του. Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο όταν το προϊόν βρίσκετε στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιαστεί η συσκευασία του και συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης. Διατηρούμε το δικαίωμα πριν την επιστροφή προϊόντος να ζητήσουμε από τον πελάτη να το φωτογραφήσει και να μας το στείλει με email για να υπάρχει σαν ντοκουμέντο πριν την αποστολή του. Για τον λόγο αυτό καλό είναι κατά την παράδοση της παραγγελίας να ελέγχετε την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος περιεχόμενο κλπ).
Η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προϊόν και μόνο εάν είναι στην αρχική κατάσταση σύμφωνα με τους όρους που σημειώνουμε παραπάνω. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με την ίδια μέθοδο που έγινε και η αγορά δλδ (από κάρτα με κάρτα, από τράπεζα και αντικαταβολή με τράπεζα)
Η εταιρεία μας δηλώνει ότι για τη συσκευασία των αποστολών ευθύνεται αποκλειστικά ο αποστολέας.
Επιστροφή όπου η αρχική συσκευασία του προιόντος είναι κατεστραμμένη λογω αμέλειας του πελάτη (π.χ. μονωτική ταινία πάνω στο προιόν ή στην συσκευασία - χωρίς επιπλέον κάλυψη κτλ.)δεν θα γίνει δεκτή και ο πελάτης θα πρέπει να επιβαρυνθεί και τα έξοδα αποστολής προκειμένου να το λάβει πίσω.
Παραγγελίες με Τιμολόγιο:
Για παραγγελίες για τις οποίες έχει γίνει έκδοση τιμολογίου δεν δίνεται η δυνατότητα επιστροφής λόγω υπαναχώρησης.
Κάθε αγορά με έκδοση τιμολογίου αποτελεί σύμβαση μεταξύ δύο συμβαλλόμενων με αντικείμενο την απόκτηση προϊόντων που προορίζονται για επαγγελματική και όχι προσωπική χρήση. Δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή με αποστολή e- mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο 218 218 1418
β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος – Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα σας για υπαναχώρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών.
Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία λόγω κατασκευαστικού λάθους εξ' αρχής δεν μπόρεσε να τεθεί σε λειτουργία, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DOA δηλαδή "Dead On Arrival", το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή ποτέ δεν άναψε. Αν αγοράσατε μια συσκευή η οποία τέθηκε σε λειτουργία αλλά στη συνέχεια κατά τις αμέσως προσεχείς ημέρες παρουσίασε συμπτώματα σοβαρής δυσλειτουργίας, τότε η συσκευή αυτομάτως χαρακτηρίζεται ως DAP δηλαδή "Dead After Purchase" το οποίο σημαίνει ότι η συσκευή έπαψε να λειτουργεί ή παρουσίασε σοβαρά προβλήματα (ή πραγματικά ελαττώματα) μέσα σε ένα εύλογο διάστημα το οποίο ορίζει (ή προτείνει) ο κατασκευαστής. DOA κινητών 7 μέρες (ημερομηνία έκδοσης της Απόδειξης – Τιμολόγιο Αγοράς). Το προϊόν πρέπει να σταλεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συσκευασία του και το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς. Η κακή λειτουργία του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό ή το λειτουργικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.
Oι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν είναι: Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας και με τη σειρά μας το αποστέλλουμε στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης (η διαδικασία μπορεί και να χρειαστεί 10 - 50 εργάσιμες ημέρες ). Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.
Αντικατάσταση συσκευής δεν γίνεται στην περίπτωση επανεγκατάστασης λειτουργικού, αντικατάστασης μπαταρίας ή επισκευής εντός εγγύησης. Σε περίπτωση που το πόρισμα από τον τεχνικό έλεγχο αναφέρει μηχανικό πρόβλημα συσκευής το οποίο είναι μέσα στην εγγύηση και δεν επισκευάζεται, τότε το κατάστημά μας προβαίνει, μετά από συνεννόηση με τον πελάτη, σε αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ή σε επιστροφή των χρημάτων.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα προϊόντα Apple δεν υπόκεινται σε διαδικασία D.O.A.-D.A.P. και οποιαδήποτε αντικατάσταση γίνεται από την αντιπροσωπεία τους. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας να επικοινωνείτε με το κατάστημα πριν προβείτε στην αποστολή στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο 218 218 1418
Εάν το προϊόν που παραλάβατε διαπιστώσετε ότι έχει κάποιο ελάττωμα ή έλλειψη κάποιου εξαρτήματος μπορείτε να μας ενημερώσετε είτε μέσω τηλεφώνου στο 218 218 1418 είτε με email στο [email protected] για να την επίλυση του προβλήματος. Θα πρέπει να συμπληρώσετε την φόρμα RMA που θα βρείτε εδώ, https://www.gadget-shop.gr/rma/request .
Οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν είναι:
Αποστέλλετε το προϊόν στο κατάστημά μας με κατάλληλη συσκευασία για την προστασία του προιοντος και το απαραίτητο αντίγραφο απόδειξης αγοράς ή τιμολογίου, με συνεργαζόμενη εμάς εταιρεία κούριερ και μόνο.
Το προϊόν αποστέλλεται από εμάς στο αντίστοιχο εξουσιοδοτημένο service ή στην κατασκευάστρια εταιρεία/προμηθευτή για τεχνικό έλεγχο και επίσημη αναφορά της βλάβης, από την στιγμή που το Gadget Shop δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα που να μπορεί να πιστοποιησει το ίδιο την αδυναμία λειτουργίας της συσκευής. Η χρονική διάρκεια ενός τεχνικού ελέγχου εξαρτάται αποκλειστικά από το εκάστοτε τεχνικό τμήμα,(10-50 εργάσιμες ημέρες) το κατάστημα μας δε φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε καθυστέρηση ή παρακώλυση.Τα μεταφορικά έξοδα από εξωτερικό επιβαρύνουν τον πελάτη.
Εφόσον διαπιστωθεί από το επίσημο service ότι η βλάβη οφείλεται σε κατασκευαστικό πρόβλημα και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη και δεν επιδιορθώνεται, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος με δικά μας έξοδα είτε την επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών.
Οι επιστροφές προϊόντων από το εξωτερικό επιβαρύνουν τον αγοραστή.
Περιπτώσεις μη έγκυρης εγγύησης:
Το Gadget Shop έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή.
Το gadget-shop.gr μπορεί να τροποποιήσει τις τιμές, τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών ανά πάσα στιγμή και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση. Θα πρέπει να ελέγχετε τακτικά αυτού.
Το Gadget Shop αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Δεδομένων, καθώς και των ηλεκτρονικών συναλλαγών και έχει λάβει όλα τααπαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών, διασφαλίζονται ως απόρρητες με την τήρηση της κείμενης νομοθεσίας (Οδηγία 2000/31/ΕΚ, ΠΔ 131/2003), το Ελληνικό Δίκαιο για την προστασία του ατόμου από την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα( Ν. 2472/1997 με την προσθήκη των Π.Δ 207/1998 & 79/2000 και άρθρου 8 του Ν. 2819/20000) καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994) που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση .
Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος του Gadget Shop επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:
Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή του χρήστη/πελάτη είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (Username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (Password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρεί του παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά του στοιχεία. Του δίνεται η δυνατότητα να μεταβάλλει τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) όσο συχνά επιθυμεί. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία του είναι ο ίδιος μέσω των ανωτέρω κωδικών και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την διατήρηση της μυστικότητάς του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του θα πρέπει να προβεί στην άμεση ειδοποίηση στο Gadget Shop, αλλιώς αυτή δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Το ηλεκτρονικό κατάστημα του Gadget Shop με κανέναν τρόπο δεν αποκαλύπτει ή δημοσιοποιεί τα προσωπικά δεδομένα και τις πληροφορίες των χρηστών/πελατών. Τα προσωπικά δεδομένα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την καλή εκτέλεση των συναλλαγών. Όλες οι πληροφορίες κρυπτογραφούνται και φυλάσσονται με απόλυτη ασφάλεια.
Το ηλεκτρονικό κατάστημα του Gadget Shop δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη εκτέλεσης παραγγελίας χωρίς προηγούμενη εγγραφή στο σύστημα. Οι παραγγελίες αυτές εκτελούνται κανονικά και τα προσωπικά δεδομένα των πελατών καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία της παραγγελίας, απαραίτητα για την ολοκλήρωσή της, παραμένουν στο σύστημα, θεωρούνται απόρρητα και εμπίπτουν στο σχετικό νομοθετικό πλαίσιο περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων όπως σε γενικές γραμμές περιγράφεται κατωτέρω. Ο χρήστης, στην περίπτωση αυτή, είναι υποχρεωμένος να επαναεισάγει τα προσωπικά του στοιχεία σε κάθε περίπτωση συναλλαγής με το ηλεκτρονικό κατάστημα.
Η τήρηση του απορρήτου είναι αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στο Gadget Shop είναι εμπιστευτικές και το Gadget Shop έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:
Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.
Το Gadget Shop δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
Στην περίπτωση που το Gadget Shop χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.
Με την επιφύλαξη των διατάξεων του παρόντος, που αφορά τα Προσωπικά Δεδομένα, μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.
Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.
Η προστασία των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη διέπεται από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων 2016/679/ΕΕ και εν γένει το ισχύον εθνικό και ευρωπαϊκό νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο για την προστασία προσωπικών δεδομένων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την χρήση των προσωπικών δεδομένων του Πελάτη διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου
Όταν χρησιμοποιείς το Gadget-shop.gr — ακόμα και για μια απλή αναζήτηση προϊόντων — λαμβάνουμε από εσένα προσωπικά δεδομένα όπως η διεύθυνση IP και ο τύπος της συσκευής που χρησιμοποιείς, χωρίς αυτά να σε ταυτοποιούν.
Τα στοιχεία των χρηστών (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση κατοικίας, σταθερό τηλέφωνο, κινητό τηλέφωνο κλπ.) και των συναλλαγών των χρηστών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρούνται απόρρητα, όπως και στις συνήθεις συναλλαγές σε εμπορικό κατάστημα. Οι χρήστες κατά την παροχή των στοιχείων τους στα πλαίσια των συναλλαγών τους όπως και με το παρόν, θα ενημερώνονται από το Gadget Shop και συναινούν και αποδέχονται την επικείμενη επεξεργασία των στοιχείων αυτών προσωπικών δεδομένων, για τις ανάγκες της ομαλής και ευχερούς μεταξύ των μερών συναλλαγής, καθώς επίσης και της διαβίβασης των στοιχείων αυτών σε αποδέκτες οι οποίοι θα προσδιορίζονται συγκεκριμένα και είναι οι υπάλληλοι και προστηθέντες της εταιρίας στα πλαίσια της διεκπεραίωσης της καταρτιζομένης σύμβασης. Επίσης και με το παρόν γνωστοποιείται η ύπαρξη του δικαιώματος πρόσβασης και του δικαιώματος εναντίωσης του άρθρου 12 και 13 του Ν. 2472/1997. Βεβαιώνεται ότι μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των παραγγελιών.
Κατά τα λοιπά το Gadget Shop δεσμεύεται να μην αποκαλύψει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από τους ίδιους, ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα Gadget Shop χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό ή συνεργαζόμενες με αυτό επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης, την προώθηση αγαθών και την ενημέρωση των πελατών. Το σύνολο των εγγράφων και ηλεκτρονικών στοιχείων που θα ανταλλαχθούν μεταξύ των μερών στα πλαίσια της πώλησης θα τηρούνται από το Gadget Shop. Ο πελάτης μπορεί να έχει πρόσβαση σε αυτά εφόσον το επιθυμεί.
Τα δεδομένα των επισκεπτών μπορεί να διαβιβαστούν σε συνεργαζόμενους παρόχους υπηρεσιών προώθησης ή άλλων σχετικών με τους σκοπούς του Gadget Shop υπηρεσιών. Οι συνεργαζόμενες εταιρείες έχουν επιλεγεί προσεκτικά και δεσμεύονται απέναντι στο Gadget Shop με σχετική σύμβαση που αφορά και την προστασία των προσωπικών δεδομένων, βρίσκονται εντός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, υπόκεινται στην σχετική νομοθεσία της ΕΕ και παρέχουν το υψηλότερο δυνατό επίπεδο ασφάλειας. Ο επισκέπτης διατηρεί το δικαίωμα εναντίωσης ή διαγραφής από τέτοιες ενέργειες ανά πάσα στιγμή.
Επίσης τα δεδομένα μπορεί να διαβιβαστούν στις επίσημες αρχές, αν υπάρχει νομική υποχρέωση ή εντολή δικαστηρίου. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που το Gadget Shop έχει το δικαίωμα να το πράξει, για τη δίωξη των ποινικών αδικημάτων ή για την προστασία και την επιβολή των δικαιωμάτων και των απαιτήσεών της.
Δεδομένα διαβιβάζονται και σε τρίτους για την ορθή εκτέλεση των συμβάσεων στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Για την παράδοση αγαθών σε μεταφορικές εταιρείες και σε εταιρείες παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, όπως ορίζεται με την τοποθέτηση της παραγγελίας.
Για την πληρωμή των αγαθών σε παρόχους υπηρεσιών πληρωμών της ημεδαπής ή της αλλοδαπής (πχ PayPal) ή τραπεζικών ιδρυμάτων, που καθορίζονται κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας.
Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας πληρωμής, δεν καταγράφονται, ούτε αποθηκεύονται οι πληροφορίες πληρωμής κατά τη συναλλαγή αυτή, όπως αριθμοί πιστωτικών καρτών ή λοιπά τραπεζικά ή άλλα στοιχεία. Οι πληροφορίες αυτές παρέχονται απευθείας στον αντίστοιχο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών αποκλειστικά.
Το cookie είναι ένα μικρό ηλεκτρονικό αρχείο, συνήθως αποτελούμενο από γράμματα και αριθμούς, το οποίο αποστέλλεται από μια διαδικτυακή τοποθεσία και αποθηκεύεται στην ηλεκτρονική συσκευή του χρήστη, επιτρέποντας την ταυτοποίηση της συγκεκριμένης συσκευής. Τα Cookies παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην εν γένει λειτουργία του διαδικτύου καθώς συμβάλουν στην βελτιστοποίηση της εμπειρίας πλοήγησης του χρήστη στο Διαδίκτυο.
Στο www.gadget-shop.gr χρησιμοποιούμε Cookies για να βελτιώσουμε την εμπειρία σας κατά τη χρήση της ιστοσελίδας μας όπως επίσης για να διατηρούν πληροφορίες οι οποίες χρησιμοποιούνται για την ανάγκη στατιστικών μελετών και αποθηκεύουν τα αγαπημένα σας προϊόντα για συγκεκριμένο διάστημα.
Έχετε τη δυνατότητα να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις του προγράμματος περιήγησης (Browser) για να μπλοκάρει κάποια ή όλα τα Cookies. Αν μπλοκαριστούν ωστόσο τα Cookies συγκεκριμένες λειτουργίες της ιστοσελίδας δεν θα είναι διαθέσιμες.
Εάν χρησιμοποιείτε την παρούσα ιστοσελίδα αποδέχεσθε και συναινείτε με τη παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων καθώς επίσης και με τους όρους και τις Προϋποθέσεις χρήσης της ιστοσελίδας που έχουν ανακοινωθεί μέσω αυτής.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη εδώ.