ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΝΤΑΓΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 39Α ΤΗΣ ΠΟΛ1150
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, λαμβάνετε email με τις πληροφορίες της και με τα στοιχεία τα οποία καταχωρήσατε. Θα πρέπει να αποσταλούν τα εξής έγγραφα ηλεκτρονικά στο email [email protected]
1) Έντυπο Προσωποποιημένης Πληροφόρησης με τα Στοιχεία Μητρώου Φυσικού Προσώπου/Νομικού και της Επιχείρησης, όπου θα αναγράφονται οι ΚΑΔ της επιχείρησης, από το λογαριασμό της εταιρείας σας στο Taxisnet (σε αρχείο pdf) όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας
2) Εκτύπωση από το TAXISNET τους βεβαιωμένους λογαριασμούς της επιχείρησης όπου θα αναγράφεται σαν ημερομηνία εκτύπωσης η ημέρα καταχώρησης παραγγελίας (σε αρχείο pdf).
3) Εξουσιοδότηση του νόμιμου εκπροσώπου με επικυρωμένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή αστυνομικό τμήμα, στη περίπτωση παραλαβής από τρίτο άτομο.
4) Επικυρωμένο αντίγραφο του εταιρικού όπου θα φαίνεται ποιος είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος.
5) Αστυνομική ταυτότητα του νόμιμου εκπρόσωπου της επιχείρησης
Στην συνέχεια το λογιστήριο της εταιρείας μας πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελέγχους, για την ορθότητα και διασταύρωση των στοιχείων που μας έχουν σταλεί και θα ενημερώνεστε για το τελικό ποσόν που πρέπει να καταβληθεί. Σε καμία περίπτωση να μην πραγματοποιηθεί καμία κατάθεση, πριν από την ενημέρωση του λογιστηρίου μας.
Η παραπάνω διαδικασία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ να πραγματοποιηθεί ΠΡΙΝ από τη συναλλαγή και τη διαδικασία τιμολόγησης και η παραγγελία να έχει πραγματοποιηθεί με τα στοιχεία της επιχείρησης. Ο χρόνος αναμονής αποστολής των εγγράφων είναι 1 εργάσιμη ημέρα, σε περίπτωση που δεν υπάρχει καμία ανταπόκριση από την πλευρά του πελάτη για την αποστολή των εγγράφων τότε η παραγγελία θα ακυρώνεται ακολουθούμενη από ενημέρωση από το κατάστημα μας με email ή τηλεφωνικά.
Η πληρωμή των τιμολογίων βάσει ΠΟΛ.1150/2017,άρθρο 39Α θα πρέπει να γίνεται μόνο με Τραπεζική Κατάθεση ή Έμβασμα από Εταιρικό/Επαγγελματικό τραπεζικό λογαριασμό όπου φαίνεται σαν επιβεβαιωμένος στο Taxisnet.
Με την ολοκλήρωση της πληρωμής θα χρειαστεί να μας αποστείλετε το ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΤΑΘΕΤΗΡΙΟ, στο οποίο αναγράφεται καθαρά ο λογαριασμός σας, καθώς επίσης και ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ του λογαριασμού σας μέσω email [email protected]
Σε περίπτωση παραλαβής από το κατάστημα, από άτομο διαφορετικό του νόμιμου εκπροσώπου της επιχείρησης, είναι απαραίτητη η αποστολή εξουσιοδότησης.
Η αποστολή του δέματος γίνεται μόνο στην έδρα της επιχείρησης και η παράδοση μόνο στον νόμιμο εκπρόσωπο.
Σε περίπτωση που η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε κανονικό καθεστώς ΦΠΑ, τότε ο ΦΠΑ 24% θα χρεωθεί κανονικά στο τιμολόγιο.
Τα προϊόντα τα οποία δεν υπάγονται στις διατάξεις του άρθρου 39α (Ν.2859/2000) θα τιμολογούνται κανονικά με ΦΠΑ 24% σε όλες τις επιχειρήσεις.
Σε περίπτωση που η πληρωμή δεν γίνει εντός 24 ωρών από την στιγμή που θα σας ενημερώσουμε, ή τα παραπάνω έγγραφα δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις , η παραγγελία θα ακυρώνεται κατόπιν συνεννοήσεως και θα πρέπει να προχωρήσετε σε νέα.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Παραγγελίες που αφορούν επιτηδευματίες με κύρια ή δευτερεύουσα Δραστηριότητα πώληση κινητής τηλεφωνίας δεν θα εκτελούνται.